بالاترین


۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

من محاربترینه محاربین هستم و روزی اگر همرزم مرا بخواهید اعدام کنید من را هم باید اعدام کنید

زمانی که همرزمان ما رو در بند کرده اید و اتهام محارب به آنها میزنید فقط به خاطر ایستادگی در مقابل ظلم وستم پس من رو هم به همین جرم باید اعدام کنید چون به رژیم ولایت وقیح هیچ اعتقادی ندارم و محارب به آن هستم. فقط حکم اعدام را اگر جرآت دارید بدید تا ثابت کنم که شوخی نکردم. کشتن همرزم من و کسی که برای آزادی من که بیرون آزاد هستم هیچ فرقی با اعدام کردن من هم ندارد پس من را هم بکشید تا این عطش کشتن شما سیراب شود.

۳ نظر:

  1. این سایت داره محبوبترین های مردم جهان رو انتخاب می کنه موسوی تا این لحظه در میان سیاسیون نفر ۲۱:
    http://www.whopopular.com/Leaders-Politicians
    دوباره همه با هم به میر حسین موسوی رای بدهیم .برای این کار اول روی عکس منتخبتون کلیک کنید و سپس در صفحه اختصاصی فرد مورد نظر روی کلمه vote کلیک کرده و سایر مراحل را انجام دهید .رای ما بازهم موسوی

    پاسخحذف
  2. باکی نداریم از هیچ و هر تهدیدی
    باکی نداریم محارب حکومتی باشیم در روز عاشورا هم خون انسانهای بی گناه بر زمین میریزد

    پاسخحذف
  3. محارب ما نیستیم آنها هستند. ولی اگر حرف اعدام هموطنانمان باشد من هم آماده ی اعدام هستم . ما را باکی نیست. ما را اگر در خیابان نکشید در زندان میکشید اگر در زندان نکشید پای چوبه ی دار میکشید اگر اعدام نشویم در جاده ها میمیریم .اگر در جاده ها کشته نشویم از غصه ی ایران میمیریم . حالا که قرار است بمیریم بگذارید شما را هم با خود ببریم که حداقل فرزندانمان اسیر فرزندانتان نشوند.

    پاسخحذف